Go to topGo to bottom



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 Go down 
AutorRegulamin
PUFF
PUFF



PUFF
Admin
Regulamin   ◈ Nie Wrz 20, 2020 12:32 pm




REGULAMIN

1. OGÓLNE


1.1. Rejestracja na forum PUFF jest równoznaczna z akceptacją regulaminu i zgodą na udział Mistrza Gry w fabułach.
1.2. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników.
1.3. Na forum wyznajemy zasadę równości, jednakże w publicznych sytuacjach spornych to Administrator ma decydujący głos. Wszczynanie kłótni, prowokowanie do nich oraz brak chęci dojścia do szybkiego porozumienia karane będą ostrzeżeniem, a w ostateczności banem.
1.4. Zamieszczanie na forum treści erotycznych, obraźliwych, dyskryminujących, rasistowskich, przedstawiających drastyczne sceny i niezgodnych z prawem jest zabronione.
1.5. Wulgaryzmy dozwolone są w fabule, zaś na czacie uprasza się o zachowanie umiaru i wstrzymanie się od nagminnego przeklinania.
1.6. Nick to imię i nazwisko postaci, bądź pseudonim i nazwisko. Unikanie znaków obcych oraz nazw typu: Baśka, Aśka itp. jest mile widziane.
1.7. Konta osób, które nie dodały karty postaci w ciągu dwóch tygodni od rejestracji będą usuwane.
1.8. Obowiązuje zakaz pisania postów pod swoimi postami w tematach fabularnych. Nie można również wchodzić i wychodzić z tematu w jednym poście, chyba że Administrator/Mistrz Gry wyraził na to zgodę.
1.9. Zakaz kopiowania treści forum, spamowania oraz zaśmiecania strony.
1.10. Reklamowanie swoich stron jest możliwe tylko w wyznaczonym do tego temacie.
1.11. Na forum używamy Atarashii Sync, który łączy forumowy czat z Discordem – dla ułatwienia komunikacji użytkowników Discorda uprasza się o ustawienie pseudonimu jednakowego co nick na forum.
1.12. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili bez podania przyczyny, ale jednocześnie ma obowiązek poinformować o tym użytkowników.



2. GRA NA FORUM


2.1. Pisać w fabule można od razu po ukończeniu karty postaci i wypełnieniu informatora.
2.2. Mistrz Gry ma prawo do wtrącenia się do każdej rozgrywki.
2.3. Pomimo tego, że na forum postacie charakteryzują się większą siłą, zwinnością itd., należy pamiętać, że żadna postać nie jest niezniszczalna. Każdy ma swoje limity.
2.5. Sceny erotyczne należy pisać z zachowaniem umiaru. Przed takimi postami uprasza się o wstawienie widocznego oznaczenia "+18" lub umieszczenia ich w [hide].
2.6. Po napisaniu KP użytkownik ma tydzień na napisanie pierwszego posta. Jeśli tego nie zrobi, traci wizerunek, a postać wpada do nieaktywnych.
2.7. Każde konto, które ma zaakceptowaną kartę postaci, zostaje dodane do grupy nieaktywnych po 2 tygodniach w przypadku niezgłoszonej nieobecności.
2.8. Na forum panuje bilokacja - postać może znajdować się w dwóch miejscach na raz (jedna fabuła SL + jedna fabuła z MG). *(wraz z dniem 28.11 została wprowadzona multilokacja na czas nieokreślony)
2.9. Fabuła z Mistrzem Gry jest uznawana za najpóźniejszą (ze względu na możliwość odniesienia obrażeń) i najważniejszą pod względem kolejności odpisów.
2.10. Jeżeli w temacie są więcej niż 2 postacie, wówczas osoba, która nie napisze posta w ciągu 24 godzin, może zostać pominięta w kolejce.
2.11. Opuszczenie tematu należy jakoś zasygnalizować, wystarczy napisać np. /zt.
2.11. Gotowe karty postaci powinny zostać podbite postem, taki zabieg usprawni dodawanie użytkowników do grup.


3. WIZERUNKI


3.1. Po rejestracji należy zarezerwować wizerunek dla danej postaci. Rezerwacja standardowa trwa 72h. Jeśli użytkownik nie wstawi gotowej Karty Postaci w ciągu trzech dni wizerunek przepada, tzn. wraca do obiegu i może go zarezerwować ktoś inny.
3.2. Możliwe jest przedłużenie rezerwacji wizerunku po uprzednim powiadomieniu o tym któregoś z Administratorów.
3.3. Po skończeniu karty postaci nie ma możliwości zmiany wizerunku.


4. AVATARY I PODPISY


4.1. Avatar musi przedstawiać postać. Wymagamy realnych zdjęć.
4.2. Wielkość avatara powinna wynosić 200 pikseli szerokości na 320 pikseli wysokości.
4.3. Avatary powinny oddawać klimat forum.
4.4. Tekst podpisu nie powinien być zbyt długi, aby nie przeszkadzał w szybkim i sprawnym przeglądaniu strony.


5. MULTIKONTA


5.1. Początkowo dozwolone jest posiadanie 3 multikont.
5.2. Każdą kolejną postać należy tworzyć z rozsądkiem - bez zaniedbywania swoich poprzednich!
5.3. W przypadku chęci stworzenia kolejnego konta (4 z kolei) należy skontaktować się z Administracją.


Powrót do góry Go down
 
Regulamin
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
PUFF ::  :: organizacja-
Skocz do: