Berry Bell Na razie zwykły rekrut 15 Let's be clear, we know the end is near, at least the past has passed away | Berry Bell ◈ Wto Gru 01, 2020 5:49 pm | |
| Barbara Bell odznaki NA PRZYPALE W KRAINIE GRZYBÓW POSIADANE PUNKTY 7 WAŻNE INFORMACJE O POSTACI - W ICID od 2036. Kiedy ją zgarniali zrobiła sporo zamieszania i pogryzła dwie osoby. Przez kolejne miesiące dość opornie przyzwyczajała się do życia w ośrodku. - Na łydce ma ślad po ugryzieniu, na zewnętrznej stronie przedramion sporo płytkich blizn. Trochę za mało regularne jak na samookaleczanie, choć kto wie, - Nigdy nie śpi z poduszką. W ogóle ma problemy zasnąć, jeśli w pokoju jest ktoś, komu w całości nie ufa. - Nie korzysta z wazonów. Nigdy. - Pali po kątach, ale się z tym ukrywa. - Unikania ludzi i dość kiepsko sobie radzi w kontaktach z innymi. - Mocno stara się awansować i zacząć wychodzić na misje, chociaż nie ma jeszcze 16 lat. RELACJE Z NPC Judie wydaje się być całkiem w porządku, jednocześnie będąc niesamowitym wrzodem na dupie. Uważa, że Berry ma talent medyczny i bardzo możliwe, że ma w tym choć trochę racji. Dziewczyna już spokojnie funkcjonuje na poziomie sanitariusza, chociaż aktywnie unika wszystkich nie-fizycznych treningów. Judie widzi w Berry materiał na lekarza, może i w przyszłości kogoś na ważnym stanowisku, ale Berry nie chce dać się zamknąć w ambulatorium.
Berry stara się unikać Alici jeszcze bardziej niż innych niewygodnych ludzi. Nastolatka nie czuje się komfortowo przy kimś tak blisko swojego początku i kompletnie nie rozumie tego całego cyrku z ciążą. Alica wiedziała że umrze, powinna była to zaakceptować.
Mikel jest idiotą. Po prostu. Kolejny powód, dla którego lepiej byłoby być jedynką albo trójką...
Berry stara się mieć dobre stosunki z Cat, głównie po to, żeby w końcu zacząć wychodzić na misje - każdy sojusznik się przyda. Cat chyba faktycznie widzi, że dziewczyna mogłaby pomóc na zewnątrz, zwłaszcza jako sanitariusz łatający wszystkich po nieszczęśliwych wypadkach. Pozostaje już tylko przekonać radę... i jednak Cat ma dobre dojścia do nich. ZDOBYTE UMIEJĘTNOŚCI WALKA WRĘCZ Poziom 1 BROŃ BIAŁA Poziom 1 BROŃ PALNA Poziom 2 PAMIĘĆ DOSKONAŁA UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA DWÓJKI - odznaczają się doskonałą pamięcią długotrwałą. Potrafią odtworzyć sytuację sprzed wielu miesięcy, a nawet lat bez pominięcia choćby jednego szczegółu. Nadludzka pamięć przekłada się na przyspieszony proces uczenia się zarówno teorii, jak i praktyki w różnych dziedzinach (zapisanych w KP lub zaznajomionych bezpośrednio na fabule). Przyswojone informacje nigdy nie zostają zapomniane, przez co Dwójki często określa się mianem osób o encyklopedycznej wiedzy. Potrafią bowiem wyrecytować każdy cytat przeczytanej książki, z której uczyli się do wybranych dziedzin. INTUICJA MEDYCZNA POZIOM 2 Dwójki z tą zdolnością radzą sobie podobnie jak ‘intuicyjni technicy’, jednak z żyjącymi ciałami. Dzięki tej zdolności Dwójki potrafią ocenić stan zdrowia swojego pacjenta i go zdiagnozować, włączając w to zaawansowane leczenie. Pierwszą pomoc mają w małym paluszku.
|
|
Joel Hazlewood Pasterz 16 lat Oh my one, rushing away
With a bag full of bones | Re: Berry Bell ◈ Nie Gru 13, 2020 4:43 pm | |
| NA PRZYPALE Odznaka za dołączenie do magazynowej imprezy W KRAINIE GRZYBÓW Odznaka za odważne spożywanie podejrzanego alkoholu + 2 pkt. za misję w magazynie (razem 7 pkt.) |
|